سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این قرآن ریسمان خدا و نور روشن گر و درمانی سودبخش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]


ارسال شده توسط matin visa در 96/6/30:: 12:14 عصر

 

 

افرادی که قصد اقامت موقت در کانادا را دارند، در بدو ورود با 4 سوال اساسی از سوی ماموران مهاجرت روبرو می شوند . هدف سفر ، محل اقامت ، میزان سرمایه همراه و زمان بازگشت . این ماموران که یکی از وظایف آن ها جلوگیری از ورود عناصر ناسازگار و دردسر یاز ( تحت هر عنوان و شرایطی ) می باشد ، در صورت عدم دریافت پاسخ های قانع کننده در ازای سوالات فوق ، گردشگر مورد نظر را به مبدا پرواز باز می گرداند . رابطه این مطالب و ویزای کانادابا دعوت نامه در این می باشد که دعوتنامه معتبر ، به تنهایی پاسخی برای 3 سوال از 4 سوال فوق می باشد . بدین صورت که ارسال کننده دعوت نامه یا میزبان ، با اینکه مسئول تمامی اعمال و اقدامات مهمان خود نمی باشد ، ولی تامین کننده مناسب غذا ، جای خواب و هزینه های مهمان از دید دولت بوده و هدف مسافرت وی را توجیه می کند . دعوت نامه در واقع نامه ای از یکی از شهروندان کانادایی خطاب به دولت این کشور می باشد و در قالبی رسمی ، تقاضای اجازه ورود گردشگری خارجی به خاک کانادا و اعطای ویزای کاناداگرفته می شود . از محتویات این نامه می توان  به مشخصات فردی مسافر ( سن ، محل زندگی  ، تاریخ تولد و ) ، نسبت با میزبان ، هدف از سفر ، محل اقامت در این مدت ، شرح وضعیت مالی فرد و زمان خروج وی از کشور اشاره کرد . در مورد خود میزبان نیز علاوه بر مشخصات عمومی ، در مورد وضعیت اقامتی وی ، شغل ، آدرس ، میزان سرمایه ، مشخصات افراد تحت سرپرستی و تعداد آن ها ، مدارک تائید صلاحیت مالی برای برعهده گرفتن مسئولیت مالی مهمان و اشاره کرد . وجود دعوت نامه دلالتی بر اخذ حتمی ویزای کاناداندارد ( همانطور که ویزای کانادابه معنی ورود حتمی به خاک کشوری نمی باشد )  بلکه کمک زیادی به تحقق آن می کند . یکی دیگر از انواع دعوت نامه نیز دعوت نامه کاری می باشد . ویزای کاری نیز بر حسب مهارت های متقاضی در رشته ای خاص و مورد نیاز دولت کانادا صادر می گردد . در غیر این صورت شرکت های کانادایی ( هرچند کوچک ) توانایی ارسال دعوت نامه را داشته و مسافر پس از تائید صلاحیت ، اقامت دائم خود را در یافت می کند . این شرکت ها با داشتن 3 کارمند و یا کارگر و سوابق روشن مالی و بیمه ، دلایل خود برای جذب شخص خارجی را در می کنند که قانع کردن مقامات با دلایل پیش پا افتاده ممکن نمی باشد . همانطور که اشاره شد ، دعوت نامه ، نامه ای رسمی به مرجع صدور ویزای کانادا می باشد ، از این روی مستلزم رعایت بایدها و نباید های فراوانی می باشد که وجود اشتباه در خلال آن ، به نتیجه دلخواه (ویزای کانادا) منتج نمی شود ، در نتیجه کمک گرفتن از شخص یا مجموعه ای با تجربه و آشنا به روابط اداری کانادا ، کمک شایانی به پیشبرد این امر می کند .

ویزای شینگن

 

  • ویزای کانادا

  • کلمات کلیدی :

    ارسال شده توسط matin visa در 96/6/30:: 12:14 عصر

     

     

    یونان ، کشوری در جنوب شرقی اروپاست و با داشتن تمدنی کهن ، مهد علوم سیاسی ، فلسفه ، هندسه و بسیاری از علوم دیگر می باشد ؛ کشوری که تمدن غرب ، خود را وام دار و دنباله روی مسلک و ریشه آن می داند . کشور یونان علاوه بر داشتن دیدنی های تاریخی فراوان و تفرجگاه های طبیعی متعدد ، از نظر سوق الجیشی نیز دارای موقعیت منحصر بفردی می باشد . این کشور با قرار گرفتن در منطقه برخورد 3 قاره اروپا ، آسیا و آفریقا ، علاوه بر تاثیر پذیری از همسایگان خود ، تاثیر فراوانی نیز در شکل گیری فرهنگ ، سنن و تمدن آن ها گذاشته است . کشور یونان به عنوان عضوی از اتحادیه اروپا و محدوده شینگن ، از نظر اقتصادی دهه ای پر از تشویش و نابسامانی را پشت سر نهاد . اعلام ورشکستگی این کشور و طلب یاری از جوامع جهانی سبب شد تا اتحادیه اروپا که تا مرز اخراج این کشور از جمع خود نیز پیش رفته بود ، به کمک آن ها آمده و وام هایی در جهت ترمیم بافت پوسیده اقتصادی خویش کند . این ورشکستگی که ضربه بزرگی به اقتصاد اتحادیه اروپا و یونان وارد کرد ، در سال های اخیر رو به بهبودی پیش رفته است و مردم این کشور با تغییر حزب حاکم ، به پشت سرگذاشتن این چالش امیدوارند . ایجاد روابط حسنه بیش از پیش و پروازهای مستقیم میان ایران و یونان در سال های اخیر سبب شده است تا هموطنانمان بتوانند با اخذ ویزای گردشگری ، تجاری ، ترانزیت ، تحصیلی و دیدار اقوام تیت نام ویزای شینگنبه این کشور سفر کنند . برای اخذ ویزای شینگنیونان ، گام اول پر کردن فرم تقاضانامه موجود در سایت سفارت این کشور می باشد . متقاضیان سفر به این کشور پس از تکمیل این فرم و رزرو وقت مصاحبه سفارت به صورت تلفنی ، می توانند با در دست داشتن مدارک ذیل به محل سفارت یونان در بلوار اسفندیار تهران مراجعه کرده و مقدمات ویزای شینگنرا فراهم آورند . در مورد مدارک لازم ، گفتن این نکته حائز اهمیت می باشد که همه مدارک فارسی نیاز به ترجمه رسمی انگلیسی داشته و وجود کپی از تمامی آن ها الزامیست . این مدارک به همراه کپی آن ها به سفارت یونان داده شده که پس از تائید صحت مدارک ، به صاحبانش بازگردانده می شود . از مهمترین مدارک اخذ ویزای شینگنیونان می توان به شناسنامه ، گذرنامه با اعتبار کافی ، 2قطعه عکس پرسنلی ، گواهی وضعیت اشتغال ( از سوی نهاد های دولتی ، سازمان های خصوصی ، مشاغل آزاد و یا دانشگاه ها ) ، گواهی تمکن مالی و پرینت ماه های اخیر تمامی حساب های بانکی ، سند مالکیت ملک ، بیمه نامه ، گواهی رزرو بلیط و هتل اشاره کرد . پس از ارائه این مدارک ، مصاحبه و انگشت نگاری ، حداکثر تا 1 ماه پاسخ رد و یا تائید ویزای شینگنمتقاضیان صادر می گردد .

    ویزای کانادا

     

  • ویزای کانادا

  • کلمات کلیدی :

    ارسال شده توسط matin visa در 96/6/30:: 12:14 عصر

     

     

    روابط دیپلماتیک ایران و کانادا به شکل مدرن خود و در قالب سفارتخانه در خاک یکدیگر عمری قریب به نیم قرن دارد . نیم قرنی که مملو از فراز و نشیب های سیاسی بوده است و روابط این دو کشور نموداری سینوسی را طی کرده است . با توجه به رابطه خوب کانادا و ایالات متحده آمریکا ، رفتار و سیاست خارجه این کشور همواره تابعی از رفتار و سیاست های آمریکا بوده است . بطور مثال پیش از انقلاب اسلامی و وجود رایطه میان ایران و آمریکا ، سفارت کانادا نیز همسو با این سیاست روابط خوبی با ایران داشته است و پس از انقلاب و پس از حواشی لانه جاسوسی آمریکا ( که به گفته سفیر وقت کانادا در ایران ، کارمندان این سفارت نیز در اتفاقات بوجود آمده دست داشته اند ) این رابطه به سردی گراییده است . در سال های اخیر نیز در مقاطعی این رابطه گاهی در اوج دوستی و گاهی در قعر دشمنی قرار داشته است . به عنوان مثال پس از تحریم ایران توسط آمریکا ، شرایط به گوته ای پیش میرفت که همکاری و روابط صمیمانه با کانادا تامین کننده کالاهای آمریکایی غیر مشابه می شد و لزوم حفظ این رابطه مشخص بود و از سویی دیگر ، پس از اتفاقات سال های اخیر و حوادث پیش آمده برای سفارت خانه های کشورهای خارجی در ایران ، این رابطه به میزان حداقلی خود رسید . این امر که سبب بسته شدن سفارت خانه های این دو کشور در خاک یکدیگر گردید ، باعث شد تا اخذ روادید ، بورسیه شدن دانشجویان به کانادا و سفر به این کشور تحت الشعاع قرار گرفته و مسیری صعب العبوری در برابر مسافران این کشور قرار گیرد . یکی از این مشکلات که با وضع قانون نسبتا جدید «انگشت نگاری» اتباع برخی از کشور ها ( از جمله ایران ) همزمان شده است ، سبب شده است تا متقاضیان اخذ ویزای کانادابرای انگشت نگاری جایی را در ایران نداشته باشند و به ناچار به کشورهای همسایه مراجعه کنند .  از این روی متقاضیان باید به دفاتر VAC یاVeterans    Affairs Canada که اماکنی تحت نظارت سفارت خانه های کانادا بوده و وظیفه انگشت نگاری را بر عهده دارند مراجعه کنند . از نزدیک ترین دفاتر VAC می توان به شعب آن در ایروان ارمنستان ، آنکارا و استانبول ترکیه و دبی امارات متحده عربی اشاره کرد . اخذ ویزای کانادااز این روی در ارمنستان حائز اهمیت می باشد که به نوعی نزدیک ترین دفتر انگشت نگاری به ایران می باشد . این دفتر که در خیابان وازگن سارگسیان ایروان قرار دارد ، همه روزه پذیرای افراد واجدالشرایطی  می باشد که مدارک خود برای اخذ ویزای کانادارا مهیا کرده وآماده سفر به این کشور می باشند ، است . این عمل انگشت نگاری که در بسیاری از کشورهای دنیا رایج شده است و تنها از ایرانیان گرفته نمی شود ، در برخی از گذرنامه های هوشمند به صورت پیش فرض قرار می گیرد که به سهولت و انجام یکباره انگشت نگاری منجر می شود . در ادامه می توان اضافه کرد که کسانی که مایلند تا مدارک ویزای کانادای خود را به صورت حضوری تحویل دهند ( و نه به صورت اسکن شده و آنلاین ) می توانند با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز ، پس از انگشت نگاری به این کار اقدام ورزیده و مقدمات سفر به کانادا را فراهم سازند .

    ویزای شینگن

     

  • ویزای کانادا

  • کلمات کلیدی :

    ارسال شده توسط matin visa در 96/6/30:: 12:14 عصر

     

     

    قریب به نیم قرن پیش ، 5 کشور فرانسه ، آلمان ، هلند ، لوکزامبورگ و بلژیک که در همسایگی یکدیگر قرار دارند ، برای راحتی تردد اتباعشان در خاک یکدیگر ، معاهده ای را در نزدیکی شهر شینگن ( لوکزامبورگ) به امضا رساندند . در این قرارداد که طی سالیان متمادی ، اعضاء و تبصره های دیگری نیز به آن اضافه شد ، بنا براین شد تا برای حفظ اتحاد و امنیت این حوزه ، مرزهای بین المللی این کشورها برداشته شده و به این ناحیه به عنوان منطقه ای واحد و یکپارچه نگاه شود . امروزه با توجه به افزایش وسعت این منطقه و تعداد کشورهای عضو ، قوانین تردد برای افراد غیر عضو این ناحیه در اقلیم یکدیگر کمی پیچیده شده است که یکی از دلایل آن ، حملات تروریستی یک سال اخیر در اروپا می باشد . نکته مهم دیگر در این خصوص ، توجه به این نکته می باشد که با توجه به انواع ویزای شینگنکه عبارت اند از نوع A (حضور در فرودگاه های این ناحیه و تعویض پرواز) ، نوع B(عبور از این ناحیه به مدت چند ساعت) ، نوع C (که رایج ترین نوع ویزای شینگنبوده و برای سفرهای توریستی این ناحیه مورد استفاده قرار می گیرد) و نوع D ویزای شینگن (که بلند مدت بوده و مناسب تجار و دانشجویان می باشد) ، دستوری قطعی و لازم الاجرا برای ورود شما به کشور مورد نظرتان نمی باشد بلکه مسئولین گمرکی و مرزی کشور های این حوزه می باشند که مهر تائید ورود شما به کشورشان را می زنند . ناگفته نماند که در صورت عدم تائید صلاحیت فرد از سوی این افراد ، متقاضیان به کشور خود بازگردانده می شوند ، از سوی دیگر در صورت عبور از این مرزها ، توانایی رفتن به سراسر این پهنه را دارند . سوالات ماموران مرزی کاملا صریح و روشن بوه و در قبل آن ، در پی پاسخی روشن و صحیح نیز می باشند . به عنوان مثال ، از رایج ترین سوالاتی که پرسیده می شود می توان به هدف از سفر ، محل اقامت ، میزان سرمایه و زمان ترک کشور اشاره کرد که گردشگران با ارائه گواهی معتبر می توانند از این مرحله عبور کنند . در صورتی هم که شخص دیگری میزبان بوده و محل استقرار و خرج های روزانه بر عهده وی باشد ، ارائه نشانی و مشخصات این فرد کفایت می کند . در ادامه اشاره به تفاوت میان تاریخ اعتبار ویزا و روزهای مجاز به ماندن شما در این ناحیه خالی از لطف نیست . تاریخ اعتبار ویزا به بازه زمانی گفته می شود ( مثلا 1 سال) که دارندگان ویزای شینگنمی توانند تا لحظه اتمام آن ، به داخل مرزهای شینگن آمد و رفت داشته باشند . اما زمان های مجاز ماندن ، تاریخ محدودی ( مثلا 1 ماه ) می باشد و فرد موظف است تا این 1 ماه را در چارچوب 1 سال فوق سپری کند ، لذا ویزای 1 ساله به معنی اجازه ماندگاری 1 سال در خاک مذکور نمی باشد و فقط نمایانگر دوره ایست که در آن می توان از زمان استاندارد سفر بهره برد ، یعنی شخص واجدالشرایط می تواند به دلخواه در این 1 سال ، یک 30 روز ، دو 15 روز و یا چهار 1 هفته وارد این محدوده گردد .

    ویزای کانادا

     

  • ویزای کانادا

  • کلمات کلیدی :

    ارسال شده توسط matin visa در 96/6/30:: 12:14 عصر

     

    همانطور که مستحضرید ، برای ورود به خاک کانادا و اقامت دائم در این کشور ، راه های متعددی وجود دارد . راه هایی از قبیل اشتغال ، تحصیل ، حضور بستگان وغیره . در موارد متعددی دیده شده است افراد علاقه مند به حضور در کانادا ، به دلیل عدم تسلط به حرفه ای خاص ( یا حداقل حرفه مورد نیاز دولت کانادا ) ، عدم تسلط کامل به زبان انگلیسی ، سن زیاد و یا نداشتن یکی از ده ها پیش نیاز اقامت در این کشور ، از ادامه کار باز مانده اند ؛ در این شرایط ، اقامت در کانادا برای متقاضیان سخت می گردد ولی غیر ممکن نمی شود . یکی از راه های باقیمانده برای رسیدن به این هدف اخذ ویزای کانادااز طریق سرمایه گذاری می باشد . دولت کانادا ( و سایر حکومت های جهان ) به دنبال افزایش تولیدات ناخالص ملی ، افزایش سطح عمومی رفاه مردم خود ، کاهش بیکاری و بهینه سازی سایر عوامل موثر در بهبود معیشت توابع خود می باشد ، لذا از دیدگاه آنان رسیدن به این هدف با هر وسیله ای قابل توجیه می باشد . از این روی با اعطای ویزای کانادااز طریق سرمایه گذاری سبب می شوند تا مدیران مجرب و ثروتمندی  از سراسر دنیا برای ادامه فعالیت به این کشور روی آورند . مدیرانی که با سازماندهی جمعی از بیکاران این کشور ، به رشد اقتصادی ملت و دولت کانادا کمک کرده و بدین واسطه بهای اقامت و ویزای کانادارا می پردازد . اما علم مدیریت به تنهایی نیز کافی نمی باشد ، چرا که مدیری که خود قدرت خلق موقعیت کاری ندارد ، مصرف کننده ای بیش نبوده و جای یکی از اهالی بومی این کشور را اشغال کرده است . پس می توان اینگونه برداشت کرد که مدیر مطلوب دولت کانادا ، پیش از مدیر بودن ، باید سرمایه دار باشد تا بواسطه حجم وجوه آورده به این کشور ، گامی رو به جلو برای ارتقاء اقتصاد کانادا بردارد . دستیابی به ویزای کانادااز طریق سرمایه گذاری برای هر استان این کشور دارای شرایطی مختص به خود می باشد . مثلا ویزای کانادااز طریق سرمایه گذاری در شهر کبک نیازمند خالص سرمایه قریب به 5.5 میلیارد تومان می باشد و تمامی دارایی های شخص مذکور و همسر وی باید به این مبلغ برسد ، این در حالیست که در مناطق دیگر ، مبلغ اولیه و حداقل دارایی می تواند خمس این مقدار نیز باشد . اما مبالغ فوق ، تمام پشتوانه مالی این مدیر بوده و نیاز به صرف تمامی آن ندارد و مبلغ قابل سرمایه گذاری او به متد های خاصی محاسبه می شود ، مثلا با فرض حداقل سرمایه گذاری حداقلی 2 میلیارد تومان به پول ایران ( بلوکه کردن در بانک و عدم دریافت سود ) ، شخص می تواند بجای آن مبلغ 800 میلیون تومان را به صورت بی بازگشت به بانک های این کشور پرداخت نماید . نا گفته نماند که مبلغ فوق نیز برای هر شهر متفاوت می باشد . در پایان می توان ادعا کرد که مدیریت این فرد در مجموعه ای که در مدت 3 الی 5 سال اخیر دارای حداقل 2 کارمند بوده است ، سبب می شود تا دولت کانادا به توانایی های مدیریتی و اقتصادی شخص ایمان آورده و اجازه استفاده از ویزای کانادارا به وی دهد .

    ویزای شینگن


    کلمات کلیدی :

       1   2      >
    لینک ها
    صفحات دیگر
    آرشیو یادداشت‌ها
    لینک‌های روزانه
    پوندها
    پیکاپ پاسپورت
    پیکاپ ویزا کانادا
    پیکاپ پاسپورت کانادا
    law office in iran
    ویزای کار عمان
    ویزای توریستی کانادا
    تحصیل در ترکیه
    کاریابی در ترکیه
    تحصیل پزشکی در آلمان
    تحصیل پزشکی در اتریش
    تحصیل در مجارستان
    تحصیل در اتریش
    سرمایه گذاری در کانادا
    زبان در سوئد
    اقامت گرجستان
    تحصیل در کانادا
    کار در آلمان
    مهاجرت به استرالیا
    تحصیل رایگان در اروپا
    تحصیل در هلند
    تحصیل در آلمان
    تحصیل در اسپانیا
    تحصیل در ایتالیا
    پزشکی در کانادا
    اقامت ترکیه
    پزشکی در خارج از کشور
    مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل
    اقامت از طریق تمکن مالی
    کالج زبان در فرانسه
    ویزای کاری استرالیا
    ویزای کاری کانادا
    ویزای کاری اتریش
    تولد فرزند در کانادا
    خرید ملک در اروپا
    دستگاه چاپ بنر
    دستگاه بنر
    دستگاه کپی
    کپی شارپ استوک
    کپی توشیبا استوک
    بهترین دستگاه کپی رنگی
    دستگاه کپی سیاه و سفید
    مواد مصرفی کپی
    بیزهاب
    ساخت مهر فوری در سعادت آباد
    چاپ بنر در سعادت آباد
    ترازو آزمایشگاهی
    کرایو اسپری نیتروژن
    ویزای کانادا
    ویزای شینگن
    ویزای کانادا
    ویزای شینگن
    سئو سایت
    رول 8 سانت
    ریبون لیبل
    ریبون تاریخ زن
    فروش رول حرارتی
    خرید رول حرارتی
    ریبون وکس رزین
    ریبون رزین
    ریبون وکس
    رول حرارتی
    لیبل پشت برچسب دار
    ساخت مهر فوری در سعادت آباد
    چاپ بنر در سعادت آباد
    نماشویی
    کفسابی
    تحصیل پزشکی در فرانسه
    تحصیل داروسازی در گرجستان
    پزشکی در روسیه
    تحصیل داروسازی در ترکیه
    چاپ فلکس
    شستشوی نما
    نماشویی با طناب
    تین کلاینت
    مینی پیسی
    خدمات امنیت شبکه
    تجهیزات پسیو شبکه
    پسیو شبکه
    فروش سرور اچ پی
    هارد سرور
    فایروال سایبروم
    طراحی دیتاسنتر
    سوئیچ cisco
    دیش وایرلس
    راه اندازی شبکه
    خدمات پشتیبانی شبکه
    فروش qnap
    انجمن ای ال اس ایران
    دستگاه بای پپ
    دستگاه رسمد
    ونتیلاتور تنفسی
    دستگاه اکسیژن ساز
    آمبولانس خصوصی
    آمبولانس خصوصی تهران
    آمبولانس
    آمبولانس خصوصی
    آمبولانس خصوصی تهران
    آمبولانس
    افزایش رتبه گوگل
    بهبود رتبه الکسا
    تولید محتوا
    سئو سایت در تهران
    لیبل چاپی
    چاپ برچسب
    ترازوی آزمایشگاهی
    تانک ازت
    میکروسکوپ بیولوژی
    میکروسکوپ پلاریزان
    ph متر
    رفراکتومتر
    پمپ خلا
    موسسه حسابداری
    خدمات مالی
    نیازمندی های صنعت ساختمان
    درب اتوماتیک
    درب ضد حریق
    آنتن مرکزی
    درب ضد سرقت
    درج آگهی رایگان فارسی
    درج آگهی رایگان انگلیسی
    پذیرش بنر
    استخدام و جویای کار
    خرید املاک مسکونی ، اداری و تجاری
    خدمات سیر و سفر