سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به موسی علیه السلام وحی کرد که دو کفش وعصای آهنین برگیر و آنگاه در زمین سیاحت کن و آثار و عبرتها را بجوی تا آن جا که کفشها پاره و عصا شکسته شود . [ابن دینار]


ارسال شده توسط matin visa در 96/6/30:: 12:14 عصر

 

 

منطقه شینگن (Schengen Area) به منطقه ای متشکل از 26 کشور اروپایی اتلاق می گردد که طی پیمانی که بین آن ها منعقد شده است ، مرز میانشان برداشته شده و تنها دیوار حائل زمینی میان آن ها و سایر نقاط دنیا ، مرز کشورهای حاشیه ای این منطقه ( مانند ایتالیا ، اسپانیا ، ایسلند و ) می باشد . افرادی که زاده و اهل این مناطق نمی باشند ، برای حضور در هر گوشه از این قلمرو ، نیازمند اخذ ویزای شینگنمی باشند و بواسطه آن ، می توانند به سراسر این پهنه سفر کرده و وجوه نقد ، اسناد ، اطلاعات و کالاهای خود را بدون عوارض و حق گمرک جابجا کنند . کشورهای عضو این پیمان که در زمینه های فراوانی مشترک المنافع می باشند ، با حفظ حریم خصوصی و بنیادین خود ، دارای قوانین تجاری و گردشگری یکسان بوده و بر پایه همین همگونی ، نظمی مثال زدنی در کنترل گردشگری خود بوجود آورده اند . از نکات قابل توجه دیگر این محدوده ، وجود تفاوت هایی میان اعضای شینگن و اتحادیه اروپا وجود دارد . به بیان دیگر بریتانا که عضو قدرتمند ولی در شرف جدایی اتحادیه اروپا می باشد ، عضوی از پیمان شینگن نیست و از سویی دیگر ، کشورهای سوئیس ، لیختن‌اشتاین ، ایسلند و نروژ که در جایگاه خود ، در صدر مرفه ترین کشورهای جهان جای دارند ، عضو پیمان شینگن هستند ولی جایی در اتحادیه اروپا ندارند . طبق اطلاعات ارائه شده در دانشنامه ویکی پدیا ، هریک از کشورهای فوق در صورت ضرورت می توانند به صورت موقت و دائمی ، برخی و یا تمام قوانین ویزای شینگنرا لغو کنند . به عنوان مثال کشور فرانسه در اثر حملات تروریستی تکفیری ها در سال 2015 ، ورد اتباع کشورهای دیگر را از حالت مرسوم شینگن ، به حالت سنتی ورود با روادید پاسپورت و تحت تدابیر شدید امنیتی درآورد . کشور های عضو پیمان شینگن ، پذیرای دیگر کشورهای اروپایی واجد شرایط به جمع خود می باشند ، از این روی کشورهای رومانی ، قبرس و کرواسی که مرزهای شرقی این محدوده را وسعت می بخشند نیز در شرف پیوستن به این پیمان و متنفع شدن از سود حاصله می باشند . در میان کشورهای تابع ویزای شینگن، لیختن اشتاین و فرانسه به ترتیب دارای کمترین و وسعت می باشند . از نظر جمعیتی نیز لیختن اشتاین مجددا در قعر رنکینگ قرار می گیرد ، با این تفاوت که کشور آلمان با جمعیتی بیش از 80 میلیون نفر ، پر جمعیت ترین کشور این ناحیه می باشد . از نکات جالب دیگر کشور لیختن اشتاین می توان به تازه وارد بودن آن ها اشاره داشت که با سابقه ای کمتر از 1 دهه ، عضو جوانی در برابر فرانسه و آلمان با 50 سال سابقه می باشد . سال های پر ترافیک حوزه شینگن برای عضو گیری نیز علاوه بر سال 1985 که 5 عضو هسته آن (فرانسه ، بلژیک ، آلمان ، هلند و لوکزامبورگ) این پیمان را منعقد کردند ، سال 1996 با ورود 5 عضو از اسکاندیناوی و 2003 با ورود 9 عضو از اروپای شرقی بوده است .

ویزای کانادا

 

  • ویزای کانادا

  • کلمات کلیدی :

    ارسال شده توسط matin visa در 96/6/30:: 12:13 عصر

     

    خانواده هر شخص ، بالاخص والدین وی یکی از مهمترین و با ارزش ترین دارایی های او می باشد . افراد زیادی بوده اند که به دلیل دوری از این گنجینه ها ، با وجود داشتن امکان اقامت دائم به وطنشان بازگشته و یا از سفر به کشورهای دیگر و اقامت در آن ها منصرف شده اند . در برخی مواقع بازگشت به میهن و تازه کردن دیدار با والدین تبعاتی نظیر عدم امکان بازگشت به کشور محل اقامت ( مانند کانادا به دلیل اجازه ورود یکباره ) را به همراه دارد و در مواردی نیز هزینه های سنگین مالی روی دست پناهندگان و افراد مقیم سایر کشورها می گذارد ، از این روی منطقی ترین ، بصرفه ترین و آسان ترین راه برای دیدار والدین ( برای اهالی کشور فوق ) اخذ ویزای کاناداو دعوت آن ها به این کشور می باشد . در این روش ، افرادی که تحت هر عنوانی اقامت دائم کانادا را دریافت کرده اند ، می توانند درخواست ورود والدین خود به کشور را به مراجع ذیصلاح مهاجرین داده و اجازه ورود والدین خود به مدت 1 دهه را بستانند ؛ هرچند این مدت 10 ساله به 5 دوره حداکثری 2 ساله تقسیم می شود و امکان استقرار مستمر وجود ندارد . با این نوع ویزای کاناداکه به «سوپرویزا » نیز معروف می باشد ، متقاضیان از بروکراسی های رایج سفارت کانادا معاف بوده و تنها فاصله بین والدین و فرزندانشان مسافتیست که با هواپیما و اخذ بلیط آن پیموده می شود . از پیش نیاز های ویزای کانادابرای والدین می توان به گواهی سلامت آن ها که توسط آزمایشگاه های مورد تائید سفارت کانادا انجام می شود و بیمه نامه درمانی آن ها با شرکت بیمه ای بومی ، دعوت نامه از سوی فرزند یا فرزندان و مشخص نمودن تامین کننده هزینه های والدین اشاره کرد . همچنین دولت کانادا در پی یافتن دلایلی مبنی بر بازگشت والدین به کشورشان می باشند ، در نتیجه ارائه دلایلی محکمه پسند و مستدل سبب می شود تا افسر مهاجرت سختگیری کمتری روی پرونده داشته باشد .  از دیگر موارد مورد بررسی توسط افسر مهاجرت که در واقع آخرین سنگر مانع شما برای ورود به خاک کاناداست  می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

    هدف والدین از سفر ، انگیزه های بازگشت به وطن ( که وجود املاک نیازمند رسیدگی ، دیدار سایر فرزندان و نوه های مقیم ایران ، عدم داشتن مرخصی کاری و یا مدیریت مجموعه تحت نظارت ،  وابستگی به محیط و فضای ایران ، عدم سازگاری با کشور کانادا در بلند مدت و از قانع کننده ترین این دلایل می باشد ) ، ثبات و وضعیت سیاسی کشور ، میزان درآمد میزبان ( که بدیهیست در صورت نداشتن شرایطی مطلوب توسط وی ، دولت کانادا از پذیرفتن والدین وی معذور است ) و یا داشتن استطاعت مالی خود والدین .

    از دیگر عوامل حائز اهمیت که به نحوی یکی از محرک های دولت کانادا برای وضع قوانین فوق بوده است ، تولد کودکان مهاجرین می باشد . از آنجایی که افراد متولد شده در کانادا شهروندان این کشور بوده و به چشم یک تابع ( فرد بومی ) به آن ها نگاه می شود و نه مقیم ( فرد خارجی ) ، دیدار پدر بزرگ و مادر بزرگ می توان تاثیر بسزایی در روحیه آن ها گذاشته این اثر مثبت بهایی جز اعطای ویزای کانادابرای والدین ندارد .

    ویزای شینگن


    کلمات کلیدی :

    ارسال شده توسط matin visa در 96/6/30:: 12:13 عصر

     

    کشور کانادا به دلیل داشتن صنعتی پیشرفته ، سطح آموزشی قابل قبول ، فرهنگی غنی و بستری مناسب برای زندگی و اشتغال ، همواره یکی از مقاصد مهاجرین ، علی الخصوص علاقه مندان به تحصیل بوده است و تمام افرادی که قصد ساختن زندگی بهتری را داشته اند ، گوشه چشمی نیز به اخذ ویزای کانادادارند . وقتی در مورد تحصیل در کانادا سخن به میان می آید ، معمولا آموزش عالی و سطوح آکادمیک مد نظر است ، لذا قصد داریم تا در این مقاله در خصوص تحصیلات عالیه و اخذ ویزای کانادا ، اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم . اولین قدم برای اخذ ویزای کانادا به صورت تحصیلی ، ارائه درخواست اخذ روادید می باشد ، این عمل که از 2 طریق انجام می پذیرد ، سبب می شود تا شما در لیست انتظار قرار داده شده و پس از احراز صلاحیت و تائید مدارکتان ، وارد مرحله بعدی اخذ ویزای کانادا شوید . اولین روش برای این مرحله ، اقدام از طریق سایت www.cic.gc.ca و ساخت حساب کاربری به صورت آنلاین می باشد . در روش دوم که برای ما ایرانیان کمی دشوارتر می باشد ، مکاتبه از راه دور و نامه نگاری می باشد ، دلیل این دشواری عدم ارتباط دیپلماتیک ایران و کانادا می باشد و ایرانیانی که با هر هدف و به هر وسیله قصد رفت و آمد و همچنین اقامت در این کشور را دارند ، موظفند از طریق کارگزاری های این کشور در همسایگی مان ( دبی یا استانبول ) اقدام کنند ؛ در این روش نیز فرم های خام از سایت مهاجرت کانادا دریافت ، تکمیل و به همراه مدارک مورد نیاز ارسال می گردد . از مهمترین مدارک مورد نیاز برای ویزای کانادا به صورت تحصیلی ، داشتن تمکن مالی شرط اول و اصلی اخذ ویزا می باشد . مدت اقامت شما هر چند مدت که باشد ، تواناییتان برای تامین مخارج خود و خانواده  شرط اساسی ماندن در این کشور است . اخذ ویزای کانادا همواره به اقامت دائم ختم نمی گردد ، لذا القای این حس در وجود افسر مهاجرت که شما در این کشور ماندنی نیستید و قصد بازگشت دارید ، کار متقاضی را تسریع می کند . ارائه گواهی عدم سوء پپیشینه ، اثبات عدم تمایل به تحصیل و اشتغال در دوره حضور در این کشور ، داشتن سلامت جسمی و روانی و همچنین ارائه دعوتنامه برای گردشگران از دیگر پیشنیازهای اخذ ویزای کانادا می باشد . عوامل فوق پیشنیاز اخذ ویزای کانادا با هر عنوانی می باشند ، اما در خصوص ویزای کانادا به صورت تحصیلی می توان گفت مکاتبه با یکی از مراکز آموزش عالی این کشور و حصول پذیرش ، تسلط به زبان انگلیسی ( یا فرانسوی ) همراه با مدرک ، نمرات بالای دروس تخصصی و معدل ، تمکن مالی ، انجام مراحل فوق اخذ روادیدایجاد ارتباط با کارگزاران کانادایی داشتن دلایلی موجه برای ورود به این کشور برای ادامه تحصیل لازم و ضروری می باشد . در پایان نیاز به یادآوریست که تحصیل و کسب ویزای آن در زمانی کمتر از 2 فصل و یا با وجود ارتباط میان دولت یا نیروهای مسلح با فرد ( به عنوان مثال فرد عضوی از نیروهای مسلح باشد )  انجام شدنی نمی باشد .

    ویزای شینگن


    کلمات کلیدی :

    ارسال شده توسط matin visa در 96/6/30:: 12:13 عصر

     

    کشور ایتالیا با مرکزیت رم ، از معدود قلمروهاییست که در طول تاریخ تمدن بشر ، همواره یکی از قدرت های بلامنازع جهان بوده است . این شکوه و قدرت که در تمامی ادوار تاریخی به طرق مختلفی به منصه ظهور رسیده است ، گاه همسو با طینت انسان ها بوده و به پرورش علم ، هنر و آزادگی پرداخته است و گاهی با توجه به خواسته حکمرانان ظالم چهره بدی از آن ها بجای گذاشته است . با صرف نظر از نوع حکومت های این کشور ، ایتالیا همواره پتانسیل عرض اندام در جوامع بین المللی را داشته است . تکیه بر جمعیت 60 میلیون نفری خود ، ساختار شبه جزیره ای و سوق الجیشی مطلوب ، صنعت قدرتمند ، کشاورزی پویا ، اقتصادی سالم ، نظام تحصیلی منسجم و سیاستی پرنفوذ در دنیا گوشه ای از توانایی های این کشور برای حصول اهداف خود می باشد . عضویت در محدوده شینگن و اتحادیه اروپا نیز از سوی دیگر سبب شده است تا ایتالیا محبوبیتی بیش از پیش نزد گردشگران جهانی پیدا کند . وجود آثار باستانی فراوان ( مانند کالیسیوم رم و برج پیزا ) ،  مناطق گردشگری طبیعی ( مانند دامنه های آلپ و سواحل متعدد این کشور ) ، صنعت خودرو سازی ، پوشاک و بسیاری دیگر از مراکز تفریحی این کشور همه ساله دوستداران زیادی را به سوی خود جذب می کند . همانطور که اشاره شد ایتالیا یکی از اعضای ویزای شینگنمی باشد که پس از هسته اصلی شینگن ( فرانسه ، آلمان ، هلند ، لوکزامبورگ و بلژیک ) به عنوان ششمین کشور اروپایی به این معاهده پیوسته و در اکتبر سال 1997 رسما به اجرای قوانین و پیاده سازی آن پرداخته است . در مورد کلیات شینگن (شنگن) به تفصیل صحبت شده است و می دانیم این ناحیه متشکل از اتحاد 26 کشور اروپاییست که طی توافقی که انجام داده اند ، مرزهای بین خود را برداشته و عملا خاکی واحد را تشکیل داده اند و شهروندان کشورهایی به جز افراد مقیم آن برای ورود به این ناحیه مستلزم اخذ و ارائه ویزای شینگن می باشند . حال ایتالیا نیز به عنوان یکی از درگاه های ورود و خروج مسافرین از اروپا ، دارای قوانین منحصر بفرد خود و مجری قوانین متحد الشکل شینگن می باشد که به آن می پردازیم . اخذ ویزای شینگن ایتالیا ، مانند سایر کشورهای این حوزه مستلزم داشتن مدارکی دال بر تمکن مالی و جایگاه اجتماعی فرد می باشد . لزوم ارائه این مدارک بدان جهت است که دولت های اروپایی از یک سو متوجه شوند که فرد متقاضی دارای سود مالی برای این کشور بوده و به طریقی باری از دوش اقتصاد کشورشان بر می دارد و از سوی دیگر با سخت گیری های فراوان در خصوص احراز هویت وی به عدم دردسر سازی وی ( با اقدامات سیاسی ، اجتماعی و تروریستی ) پی می برند . از مهمترین مدارک لازم جهت دستیابی به ویزای شینگن می توان به ارائه فرم درخواست ویزا با اطلاعات کامل و صحیح ، گردش سه ماهه حساب بانکی به ارزش بیش از 50 میلیون تومان و ترجمه انگلیسی مدارک ، اصل سند مالکیت یک ملک بهادار به نام  گردشگر و ترجمه انگلیسی تمام صفحات آن ، مدارک هویتی مانند شناسنامه به همراه ترجمه انگلیسی تمام صفحات آن ، سابقه بیمه ، گواهی اشتغال به کار یا پروانه کسب با ترجمه انگلیسی ( یا در مواقع معلوم  ترجمه حکم بازنشستگی و آخرین فیش حقوقی یا اشتغال به تحصیل ) و  ارائه گذرنامه های قبلی به علاوه اصل گذرنامه جدید با حداقل 6 ماه اعتبار لازم است . با توجه به اهمیت این نوع سفرها ، مسلما از مدت ها پیش در خصوص زمان آن ها برنامه ریزی شده و تمهیدات لازم اندیشیده شده است ، رزرو بلیط و هتل نیز نمونه ای از این تمهیدات می باشد که ارائه مدارک مرتبط با آن ، به تسریع اعطای ویزای شینگن کمک می کند .

    ویزای کانادا


    کلمات کلیدی :

    ارسال شده توسط matin visa در 96/6/30:: 12:13 عصر

     

    در دنیای امروز ، بواسطه پیشرفت بشر در زمینه های علمی علی الخصوص کامپیوتر و I.T.- و همچنین گستردگی اینترنت در پهنه این کره خاکی و امکان دسترسی همه انسان ها به سخت افزار استفاده از این امکانات ( نظیر رایانه های شخصی ، تلفن های هوشمند و ) ، ایجاد ارتباط سریع ، آسان و ارزان بین تمامی نقاط جهان میسر شده است . بدون شک این راه های ارتباطی در کنار مزایای فراوان ، معایبی را نیز دارند ، که پرداختن به آن ها در این مبحث نمی گنجد اما یکی از مهمترین محاسن آن ، انجام آنلاین کار ها می باشد . به عنوان مثال ، کاربران اینترنت برای پرداخت مبلغ یک قبض برق ، نیازمند مراجعه به بانک و صرف زمان زیادی در صفوف نمی باشند و در کمال آرامش ، این کار را در منزل و محل کار خویش انجام می دهند . در ابعادی بزرگتر ، خدمات آنلاین مزر ها را در نوردیده و به انجام امور برون مرزی نیز می پردازد که که اخذ ویزای کانادابه صورت آنلاین یکی از آن ها می باشد . همانطور که می دانید ، اخذ ویزای کانادابه دو صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر می باشد . در شرایط حضوری ، متقاضی مکلف است تا مراجعه به دفاتر و کنسولگری های کانادا در ترکیه و یا امارات متحده  عربی ، فرم های تکمیل شده را به همراه مدارک مورد نیاز تحویل دهد که این امر کاملا زمانبر و گران می باشد ولی در اخذ آنلاین ویزای کانادا ، متقاضی با ثبت نام در سایت های مربوطه ، علاوه بر پیمودن بخش زیادی از مسیر فوق ، امکان بهره مندی از راهنمایی های مکتوب تارنمای مورد نظر را داشته و دچار سردرگمی نمی گردد . گفتنیست یکی از مشکلات رایج اخذ ویزای کانادابه صورت آنلاین در این مرحله ، عدم تکمیل مدارک می باشد . خیلی از متقاضیان با تصور اینکه وجود همه مدارک لازم نیست و کمبود آن قابل چشم پوشیست و یا در ادامه ارسال می کنند ، مدارک خود را به صورت آنلاین ارسال می کنند که در این شرایط می توانند از رد صلاحیت خود مطمئن باشند ، چراکه برای اعطای روادید این کشور ، مصاحبه حضوری صورت نمی پذیرد و مدارک متقاضیان باید به حدی جامع و مانع باشد تا مسئول امر را مجاب به تائید صلاحیت شما کند . در ادامه تائید اثر انگشت در اماکن مشخص شده از نکات قابل توجه اخذ ویزای این کشور می باشد . لازم به ذکر است که مراحل فوق برای متقاضی تحصیل در دانشگاه های کانادا ، کار و یا گردشگری برای مردم هر کشور دارای شرایط مجزا و مخصوصی می باشد ، در نتیجه مدارک مورد نیاز و گواهی های پیشنیاز برای همگان یکسان نیست ، از این روی پاسخ صحیح به سوالات و ارائه اطلاعات صحیح (مخصوصا محل اقامت) سبب گرفتن فرمی مختص به شما می گردد . در مرحله بعدی سوالاتی در مورد وضعیت تاهل ، گرین کارت آمریکا ، اقامت همسر و فرزندان ، سابقه تحصیلی، وضعیت اشتغال و از شما پرسیده می شود و ارائه پاسخ های صحیح به این سوالات گام بلندی در جهت اخذ ویزای کانادا برمی دارد . در مورد ریز مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کانادا   به صورت آنلاین نیز می توان از داشتن گواهی و مدارک مالی ( اعم از تمکن مالی ، اسناد نشان دهنده منابع و محل کسب شما ، مدرک فاند و بورسیه احتمالی و ) ، ارائه اسکن پاسپورت ( ترجیحا از تمامی صفحات ) ، عکس پرسنلی و سایر فرم های مرتبط یا Study Planبرای دانشجویان که شامل پاسخ به پرسش های رایج از دانشجویان ایرانی و اخذ مدارک شخصی مانند شناسنامه ، مدارک تحصیلی ، گواهی عدم سوء پیشینه و ترجمه تمامی مدارک فوق در کنار مدرک زبان می باشد ، نام برد .

    ویزای شینگن


    کلمات کلیدی :

    <      1   2      
    لینک ها
    صفحات دیگر
    آرشیو یادداشت‌ها
    لینک‌های روزانه
    پوندها
    پیکاپ پاسپورت
    پیکاپ ویزا کانادا
    پیکاپ پاسپورت کانادا
    law office in iran
    ویزای کار عمان
    ویزای توریستی کانادا
    تحصیل در ترکیه
    کاریابی در ترکیه
    تحصیل پزشکی در آلمان
    تحصیل پزشکی در اتریش
    تحصیل در مجارستان
    تحصیل در اتریش
    سرمایه گذاری در کانادا
    زبان در سوئد
    اقامت گرجستان
    تحصیل در کانادا
    کار در آلمان
    مهاجرت به استرالیا
    تحصیل رایگان در اروپا
    تحصیل در هلند
    تحصیل در آلمان
    تحصیل در اسپانیا
    تحصیل در ایتالیا
    پزشکی در کانادا
    اقامت ترکیه
    پزشکی در خارج از کشور
    مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل
    اقامت از طریق تمکن مالی
    کالج زبان در فرانسه
    ویزای کاری استرالیا
    ویزای کاری کانادا
    ویزای کاری اتریش
    تولد فرزند در کانادا
    خرید ملک در اروپا
    دستگاه چاپ بنر
    دستگاه بنر
    دستگاه کپی
    کپی شارپ استوک
    کپی توشیبا استوک
    بهترین دستگاه کپی رنگی
    دستگاه کپی سیاه و سفید
    مواد مصرفی کپی
    بیزهاب
    ساخت مهر فوری در سعادت آباد
    چاپ بنر در سعادت آباد
    ترازو آزمایشگاهی
    کرایو اسپری نیتروژن
    ویزای کانادا
    ویزای شینگن
    ویزای کانادا
    ویزای شینگن
    سئو سایت
    رول 8 سانت
    ریبون لیبل
    ریبون تاریخ زن
    فروش رول حرارتی
    خرید رول حرارتی
    ریبون وکس رزین
    ریبون رزین
    ریبون وکس
    رول حرارتی
    لیبل پشت برچسب دار
    ساخت مهر فوری در سعادت آباد
    چاپ بنر در سعادت آباد
    نماشویی
    کفسابی
    تحصیل پزشکی در فرانسه
    تحصیل داروسازی در گرجستان
    پزشکی در روسیه
    تحصیل داروسازی در ترکیه
    چاپ فلکس
    شستشوی نما
    نماشویی با طناب
    تین کلاینت
    مینی پیسی
    خدمات امنیت شبکه
    تجهیزات پسیو شبکه
    پسیو شبکه
    فروش سرور اچ پی
    هارد سرور
    فایروال سایبروم
    طراحی دیتاسنتر
    سوئیچ cisco
    دیش وایرلس
    راه اندازی شبکه
    خدمات پشتیبانی شبکه
    فروش qnap
    انجمن ای ال اس ایران
    دستگاه بای پپ
    دستگاه رسمد
    ونتیلاتور تنفسی
    دستگاه اکسیژن ساز
    آمبولانس خصوصی
    آمبولانس خصوصی تهران
    آمبولانس
    آمبولانس خصوصی
    آمبولانس خصوصی تهران
    آمبولانس
    افزایش رتبه گوگل
    بهبود رتبه الکسا
    تولید محتوا
    سئو سایت در تهران
    لیبل چاپی
    چاپ برچسب
    ترازوی آزمایشگاهی
    تانک ازت
    میکروسکوپ بیولوژی
    میکروسکوپ پلاریزان
    ph متر
    رفراکتومتر
    پمپ خلا
    موسسه حسابداری
    خدمات مالی
    نیازمندی های صنعت ساختمان
    درب اتوماتیک
    درب ضد حریق
    آنتن مرکزی
    درب ضد سرقت
    درج آگهی رایگان فارسی
    درج آگهی رایگان انگلیسی
    پذیرش بنر
    استخدام و جویای کار
    خرید املاک مسکونی ، اداری و تجاری
    خدمات سیر و سفر